Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 7 września 2014

FOR KID'S ROOM | do pokoju syna

Hej Kochani!
Niedziela jest cudowna. Pogoda jak marzenie, chwila na oddech i bycie z rodziną. 
Udało mi się, trochę z konieczności, przeorganizować pokój syna.
Konieczność posiadania biurka tym samym pożarła jak bestia wszelkie inne plany zakupowe w tej chwili :P
Ale jestem bardzo zadowolona, że mały wreszcie będzie miał prawdziwe miejsce do nauki, co mam nadzieję, szybko i bezboleśnie przełoży się na zapał do nauki :P
Hehe, dobre sobie :P




Biurko pokażę Wam innym razem, dzisiaj parę detali, które pojawiły się w pokoju syna razem z nim, czyli stara duża gałąź, le sac en papier i mosiężne, złote pudełeczka :)
Mój chłopak wyjątkowo lubi złote szkiełka od mamusi, co oczywiście napawa mnie przeogromną, nieposkromioną niczym radością :))) 





Skromny widok biurka możecie już zobaczyć na moim instagramie >tu.

Pięknej Niedzieli!!! A teraz? Wychodzimy!


B a j !
a g a 
19 komentarzy on "FOR KID'S ROOM | do pokoju syna"
  1. Aguś czekam na wnętrzarską prezentacje pokoju syna:) Dodatki cudne, ma po Tobie gust i tego trzeba się trzymać, uczyć dzieci wnętrzarskiego smaku od małego :) To przecież świetna zabawa i mega rozwój naszych pociech i nauka estetyki i wrażliwości wzrokowej. U nas tez miła niedziela się zapowiada i pełna słonka. Ściskam i pozdrawiam. Isz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki!
      Uzupełniam braki programowe w szkole, hehe. Ale prawda jest taka, że wychowanie plastyczne, według mnie przynajmniej, jest niewystarczające w szkołach. Za mało się tworzy, a w późniejszych klasach, za mało ogląda, przebywa ze sztuką i dobrym dizajnem oraz za mało o tym rozmawia. Dlatego nasza praca, mam na myśli blogi, jest choyba w tym zakresie dobra, bo pokazujemy domy , a im więcej, tym lepiej, bo wyrabia się dzięki temu wyczucie stylu, odnajduje się swój styl i zaczyna się dostrzegać styl wokół siebie ;)
      Miłego dnia Izo!! <3
      Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  2. Istagramowa zapowiedź jest zachęcająca, te detale też. Pięknie jak zwykle! PS. Ostatnio łapię się na tym, że moje komentarze sprowadzają się do achów i ochów... Żałosne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P no co Ty! ja tam lubię te achy, kto ich nie lubi :P
      A na poważnie - rzeczywiście Bruno bardzo nalega na te złote dodatki. Myślę, że to trochę wynika z chęci zadowolenia mamy, bo jak widzi moją szczęśliwą facjatę, to wie, że może mnie na wszystko wtedy naciągnąć :P Zobaczysz, jeszcze chwila i Zośka też zacznie czarować :P

      Usuń
    2. Pewnie tak :) na razie wszystkie szkiełka muszą być poza zasięgiem małych rączek.

      Usuń
  3. Biurko rewelacja (widziałam na insta;) cała aranżacja mi się podoba!!
    mnie czeka to w przyszłym roku już...o mateńko :-(
    uściski Agusia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo ta ściana w pokoju Twojego synka, rewelacja! Podejrzałam na instagramie i okazało się, że kupiłam identyczne biurko i identyczne krzesło do pokoju mojego dziecka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie dziwi mnie to, to to chyba jedno z najbardziej popularnych biurek dla dzieciaków ;)
      Uściski***

      Usuń
  5. już same zajawki powodują ślinotok, dobry pomysł z tymi zyg-zakami-cudne tło. I ta gałąź mnie zafascynowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gałąź ma swoj klimat. Wędrowała juz kiedyś po moim mieszkaniu, teraz stacjonuje u Bruna ;)

      Usuń
  6. Również czekam na propozycję pokoju syna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, propozycja, to dużo powiedziane :P Jak będzie chwila to zrobię parę ujęć oczywiście, żeby się podzielić z Wami radością z meblowania ;)

      Usuń
  7. Detale bliskie memu sercu ;D
    Kochana ja nie wątpię nawet przez chwilę...będzie pięknie i bardzo gustownie! czekam zatem na dalszą relację ;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i bardzo "dorosły" kącik. Miło że syn odnajduje sie w takiej stylistyce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne dodatki :) czekam na całość :))) ciekawa jestem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie detale jak zwykle zachwycające. Najbardziej jednak podobają mi się te pudełeczka, zdecydowanie też takie chcę!:)) Uściski przesyłam i życzę cudownego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! to nic trudnego! :D Wystarczy krótka wizyta w moim sklepie ;))))
      Usciski*

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature