Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 13 września 2014

WOOD AND COPPER | drewno i miedź

Witajcie!

Sobota już prawie się kończy. To był pracowity dzień, ale udany.
Na tyle udany, że mogę się poczuć dzisiaj po prostu dobrze :)
Albo i lepiej!!!!
FABULOUS!




Zawsze chciałam mieć ogromną dechę w kuchni.
Wreszcie zawitała w niej ta orzechowa piękność o niebanalnym, lekko orientalnym kształcie.



Ceramika, którą widzicie, jest ręcznie robiona, w bardzo rustykalnym stylu z matowym wykończeniem.
Wcześniej nie miałam takich "prawdziwych" naczyń. Zresztą na co dzień w użyciu i tak są oczywiście naczynia 365+ hehe ;)
Te są ciężkie, każde nieco inne, piękne w swojej niedoskonałości.


Oczywiście ostatnio królują też u mnie szklane pudełka o innym, niż stalowy odcień
- tutaj widać średnie pudełko Copper, w miedzianym wykończeniu i z miedzianym dnem.
Dla mnie drewno w ciemnym odcieniu i miedziane dodatki to duet doskonały.
Zwłaszcza, jeśli odcinają się wyraźnie od białego tła.





Zabawne, bo dzięki Al co roku przybywa w mojej kuchni pięknych dodatków - te stołki też wyszły z jej warsztatu - nie uprawiam reklamy, po prostu stwierdzam fakt ;)




Miłego wieczoru!
Mam nadzieję, że to hasło na tablicy też Wam się spodobało podobnie jak mi :)
Trzeba wierzyć w siebie, w swoją siłę i swoje miejsce na ziemi.
To działa jak zaklęcie.
A jeśli dopadają nas wątpliwości to trzeba rozejrzeć się wkoło, żeby zobaczyć, jak wspaniały świat nas otacza! Dlatego, bez cienia próżności, śmiało piszcie na swoich tablicach:
I AM FAB!!!!!!! :D znaczy się >jestem fantastyczna/y< ;)))))
Jak zaklęcie, jak mantrę - to dobrze robi :)
Mi osobiście pomogło, bo miałam ostatnio fatalny okres i samopoczucie.
A jakby ktoś się pytał, to zawsze można powiedzieć, że to dotyczy mebla :P



GET THIS LOOK


l o v e
a g a




48 komentarzy on "WOOD AND COPPER | drewno i miedź"
  1. Agus!!! Bosko jest! Ta cechą jest fantastyczna! Idealnie... podoba mi się wszystko bez wyjątku. Mogłabym mieć dokładnie taką samą kuchnię: ))) i wiesz co? Zaraz piszę na privie w sprawie miedzi ;) buziaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) To świetny zakup, długo szukałam takiej, która spełni moje oczekiwania :) Ta jest idealna ;)

      Usuń
  2. decha cudowna, i zazdroszczę ogromnie skorup!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Nie zazdrość tylko zamów :P hehehehe ;)

      Usuń
    2. a gdzie można kupić takie naczynia kupić?
      Katarzyna

      Usuń
    3. Katarzyno naczynia są robione na zamówienie. Kubek kosztuje 40 zł, miseczka 50... Jeśli jesteś zainteresowana takimi wyrobami, to proszę o kontakt mailowy : sklep@agnethahome.pl

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. dziękuję za odpowiedż, dobrego dnia!

      Usuń
  3. No pieknie jest- ten kacik - zakochalam sie:) a taki napis tez powinnam miec na swojej tablicy - dzis jakis fatalny dzien, zle wyniki i do dupy-za przeproszeniem. Ale trzeba sie dzwignac i isc dalej! I kazdego dnia to sobie powtarzac! Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... Aguś, co powiedzieć...? Trzymaj się, głowa do góry! Będzie lepiej :)))

      Usuń
  4. Byłam dzisiaj z moją 4 latkom na zajęciach z ceramiki, fantastyczna zabawa! Zrobiłyśmy kubek na kredki i podkładki pod kubeczki, za jakiś czas wracamy znowu na szkliwienie :D Ręcznie robiona ceramika rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja też bym się chętnie wybrała. na razie raz mój synuś wazonik ukulał :P Fajna sprawa :)))

      Usuń
  5. Piękne masz te naczynka - białe, proste, doskonale niedoskonałe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super decha! Zdjęcie z roślinką "wymiata"! Idealne dopełnienie stylizacji :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, no tak, stylistycznie gra :) Ale ja i tak wolę bez roślinki :P hehehe :)

      Usuń
  7. Boska kuchnia :)) Decha i stołki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ja już rok temu wiedziałam, że miedź jest dla mnie najpiękniejsza, jak zamawiałam u Ciebie na gwiazdkę pudełka z innych serii, ale w wersji miedzianej właśnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się nie zmieniło, nadal te kocham najbardziej:)

      Usuń
    2. AAAA! no to super! Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  9. Wszystko tu do siebie psuje... A miedziane pudełko super dopełnia całość.. pozdrawiam kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się, tym bardziej miło mi to czytać :))))

      Usuń
  10. Musze sie w takie dechy wreszcie zaopatrzyc,...cudne ;))) Ja dzisiaj powtarzam sobie, ze jestesmy fantastyczni, poniewaz laminat prawie polozony...wszystko naszymi rekami ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie! jest paru wspaniałych stolarzy w sieci ;)
      I bardzo się cieszę, że już tak dużo zrobiliście! To fantastyczna nowina! Penie niedługo będziesz się chwalić! Koniecznie!!! :)

      Usuń
  11. Nie ma jak to udany dzień , dopięte wszystko i uśmiech na twarzy ;O)
    Ag cudownej niedzieli jutro .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzień mam pracowity, to i bardziej go doceniam, cieszę się odpoczynkiem i tym, co udało mi sie zrobić ;)

      Usuń
  12. Decha jest w dechę istne cudo! Ależ pięknie w Twojej kuchni! Ja mam ciężkie okresy średnio co dwa dni więc chętnie wypóbuję tej mantry ;-) Buźkaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja kuchnia już mnie raz zainspirowała:) Dzięki niej mam dziś w kuchni na podłodze sosnę bieloną:) Dziękuję.
    A u mnie też dziś o deseczce, zapraszam :-) http://livingasatisfiedlife.blogspot.com/
    Wspaniałej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! czekam na odsłonę! Na pewno zrobiłaś przepiękną kuchnię!! :) Widziałam dziś kadr z deską u Ciebie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Widzę, że ostatnio na tapecie miedziane detale :) Zapraszam na miedzianego posta do domku przy lesie.
    Deska w dechę :). Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga uwielbiam twoje miedziane dzieła, chyba najbardziej ze wszystkich:).Piękna deska! A kompozycja z twoim szkiełkiem po prostu cudo. Nie wspomnę już o naczyniach:). Miłej niedzieli. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie te wredne paprochy codzienności dopadają bardzo często, czuję się poniekąd specjalistką w dziedzinie ;)... Fajnie ze o tym piszesz, fajnie że pięknym zdjęciom pięknych przedmiotów ( naprawdę pięknych, szczególnie decha zrobiła na mnie wrażenie :), towarzyszą szczere emocje i dobra energia. Czytam i czuję się REALLY FAB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... samo życie byśmy powiedziały... Ale dobrze mówisz, paprochy, więc trzeba się z nich otrząsnąć, czasem lekko, a czasem z dużym wysiłkiem, ale jakoś sie udaje ;)
      Cieszę się, ze jesteś i napisałaś <3

      Usuń
  17. Cudne zdjęcia a taca to przeurocza modelka :D. Ceramika jest przepiękna :). Uwielbiam taką i w tym roku spełniłam jedno z marzeń - kupiłam w końcu masę i trochę skorup czeka na wypał na strychu :P.
    I jej, ile bym dała za stołek od CZD :D.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! to coś wspaniałego - móc tak własnoręcznie coś ukręcić z gliny :))) Zazdroszczę :) Pozytywnie oczywiście :)
      Pozdrwaim równie ciepło <3

      Usuń
  18. Wspaniałe zdjęcia, bardzo ładna decha - taka znajoma;) A hasło boskie:) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim faworytem jest ta ceramika ;) Może z racji zainteresowań, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Decha piękna, ale to Twoje mieszkanie, kuchnia i kadry najbardziej zachwycają. I nie daj się sciągnąć w dół, ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana <3
      Różne są dni, sama wiesz, są takie, kiedy lata się wysoko nad ziemią, ale i takie, kiedy trudno się z niej podnieść. Na szczęście jakaś wewnętrzna siła nie daje za wygraną i twardo idę w wybranym przez siebie kierunku :)
      Ściskam mocno i dziekuję za te słowa <3

      Usuń
  21. Nie mogę się napatrzeć na tą deskę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie to wygląda! Choć ta deska jest taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, a zdjęcia jeszcze piękniej to uwidaczniają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature