Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 16 listopada 2014

AGNETHA.HOME CHRISTMAS SPECIAL LOOKBOOK


Coraz mniej czasu do Świąt. Oj tak, chyba najwyższy już czas na list do Świętego Mikołaja ;)
I na szykowanie kalendarzy adwentowych.




Zapraszam do obejrzenia świątecznych kadrów i do sklepu agnethahome.pl, gdzie można wybrać sobie coś idealnego na prezent i na świąteczną dekorację domu. To wcale nie jest za wcześnie, gdyż prawdopodobnie zamówienia złożone w drugiej połowie grudnia mogą juz nie zdążyć dotrzeć do Was przed świętami. Zatem bez zbędnych wstępów zapraszam już dzisiaj do obejrzenia lookbooku i krótkiego filmu przygotowanego dla was z tej okazji.




Świąteczny lookbook już do obejrzenia! Zapraszam serdecznie! 
Mam nadzieję, że będzie inspirująco :)
a g a




Zapraszam!!
32 komentarze on "AGNETHA.HOME CHRISTMAS SPECIAL LOOKBOOK"
  1. Wiedziałam, czułam nosem, że muszę do Ciebie zajrzeć! I i to proszę, są dwie niespodzianki, nie wiem od której zacząć...
    Aga Tworzysz coś niesamowitego ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana po stokroć dziękuję! Naprawdę budujące jest dla mnie Twoje słowo. Doceniam ogromnie, że mnie wspierasz. To wiele znaczy <3 Dziękuję :)))
      A co do zdjęć z "alike" to już na ig pisałam - postaram się wrzucić większość na blog przed świętami, i może nie w formie magazynu, ale dawkując sobie postami uda mi się przekazać odrobinę klimatu, jaki starałam się stworzyć składając magazyn ;)
      Uściski na poniedziałek!

      Usuń
  2. film i katalog cudo,potrafisz czarowac kochana*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) inaczej być nie może, trzeba trochę poczarować, żeby to życie ubarwić ;)

      Usuń
  3. Widzialam juz film na fb, jestes niesamowita Aga!! :) Najzdolniejsza i najbardziej kreatywna polska blogerka (choć nie lubię słowa )
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Cieszę się ogromnie, że moja praca dociera do ludzi. Staram się bardzo :)))
      Uściski i pozdrowienia :*

      Usuń
  4. ja chyba już się zabiorę za prezenty, zawsze lubię je mieć z dużym wyprzedzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja również, chociaż nie zawsze od tych moich chęci jest blisko do realizacji :P Pozdarwiam.

      Usuń
  5. Jesteś fenomenem, artystką jakich mało! Jeszcze kilka lat temu oglądałam z zachwytem takie filmy, zdjęcia, produkty na zagranicznych blogach. Teraz mogę oglądać i czytać po polsku i jeszcze pochwalić się, że Cię znam! WoW! WoW! :D <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no to pięknie mnie dowartościowałaś :)))) Dzięki Lu <3
      A co do poziomu zachodniego to ciągle nad tym pracuję :P

      Usuń
  6. Ja już prezent u Ciebie zamowilam :-) mam nadzieję, że niedługo dane mi będzie się nim chwalić :-) Zaraz wezmę się za katalog! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo paczek wyjdzie w tym tygodniu, może Twoja również ;) Miłego dnia! I dziękuję!

      Usuń
  7. I jest inspirująco! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Uwielbiam Twoje stylizacje - zawsze mnie zachwycają i inspirują... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie :))) W sobote wracalam z Polski do Niemiec i nigdzie na stacjach nie bylo MM myslalam, ze sie wsciekne ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci, że rzeczywiście chyba MM zmniejszyło nakład, bo trudno w mniejszych miejscowościach dostać...
      Dzięki za miłe słowa :) A alike na iPada udało Ci się zobaczyć?

      Usuń
  10. Piekne rzeczy towrzysz Ago. Zachwycam sie niemi, tak samo zdjeciami i w jaki sposob przestawiasz na nich swoje dziela. Uwielbiam tu zagladac. Z niecierpliwoscia czekam na produkty, ktore zamowilam u Ciebie. Nareszcie beda mogly zagoscic i w moim domu gdzie bede je podziwiac na zywo :-)
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są w drodze :) Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się, kiedy dostaniesz przesyłkę.
      Dziękuję Ci pięknie. Cała przyjemnośc po mojej stronie, że zaglądają do mnie tacy wspaniali ludzie jak Ty :)

      Usuń
  11. Aga, ach jak ja zawsze czekam na te twoje cudeńka :) jesteś boska!!! filmik jeszcze nie widziałam, więc w ciemno u siebie udostępniłam, ale tego się nie boję - bo wiem,że ty jesteś PRO. a katalog piękny, boski, cudny, śliczny, minimalistyczny, surowy i taki w tym wszystkim twój. ACH . gratuluję kolejnego pięknego projektu i wielu zamówień na święta życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie za udostępnienie, zawsze to szansa dotarcia do większej liczby odbiorców, zwłaszcza, że FB bardzo ogranicza teraz zasięg :(
      A co to meritum - dziękuję za każde miłe słowo :))))

      Usuń
  12. Fantastycznie :-) Jak zawsze zresztą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blogerkom to jednak dobrze... już w połowie listopada mogą mieć w domu choinkę ;) I jeszcze się tłumaczą, że to "do pracy"! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, a w Nowy Rok będę już malowała pisanki ;)

      Usuń
  14. Nadrabiam...estetyka i wrażliwość porusza za serce <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. baardzo lubie to pierwsze zdjecie :D i taki klimat swiat ( jej alez mna skrajnosci targaja ;p )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature