Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 4 kwietnia 2018

DZIEŃ DOBRY


DZIEŃ DOBRY KOCHANI w poświątecznej codzienności. Powoli zbieram wiosenną energię, która jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zawisła w powietrzu - słońce, przyjemne ciepło...., tego wszyscy już naprawdę bardzo potrzebowaliśmy, prawda?

Zaczynam jak zawsze od kawy. Dzisiaj już mam bardziej klarowny plan niż wczoraj, zatem ...jeszcze łyczek i ruszam.

Dobrego dnia dla Was! I słońca, duuuużo slońca!






FILIŻANKA BROSTE COPENHAGEN
12 komentarzy on "DZIEŃ DOBRY"
  1. Kaaawaaa!! :D
    U mnie na początek dnia musi być koniecznie. Taki nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze idealnie ujęty detal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne filiżanka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Wzruszający był post o" Domu z duszą". Jesteś wyjątkowa -taki też jest Twój Dom.Twoje zdjęcia nieustannie potwierdzają to, że wkładasz swoje serce w pracę i otoczenie.
    "Chciałbym cię prosić o to,
    abyś kiedyś spróbował
    wyobrazić sobie,
    że robisz coś
    jedynie z czystej chęci
    wykonania czegoś pięknego,
    czego nie można sprzedać,
    a co służy po prostu
    komunikacji między ludźmi
    i łączy ich węzłem zrozumienia."
    Hart Cran
    Pięknego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również na tym zdjęciu najbardziej przyciągnęła kawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż poczułam zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh, przepiękne fotografie, jak zawsze! :) Czuć w nich taką tajemniczość, ulotność i tęsknotę za czymś, czego się nigdy nie miało. Tak ja to odczuwam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat zaraz idę na kawę :) idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za aparat na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature